U.B.I.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Яндекс.Метрика
Информер курса доллара, евро, российского рубля, а также кросс-курса евро в долларах
Цена золота в евро, долларах, гривне и рублях

Новини

СП «Коломийська нафтогазова компанія Дельта» стала клієнтом АТ «СГ «Ю.БІ.АЙ – КООП»

Друк PDF

АТ «СГ «Ю.БІ.АЙ – КООП» входить до числа страхових компаній, що мають акредитацію в НАК «Надра України», що, в свою чергу, дозволяє, серед іншого, надавати страхові послуги усім дочірнім підприємствам «Надра України».


Так, корпоративним клієнтом АТ «СГ «Ю.БІ.АЙ – КООП» є СП «Коломийська нафтогазова компанія Дельта», з яким у травні місяці було укладено договір добровільного страхування майна.

 

 

Постраждалий отримав 100 000 грн за договором «автоцивілки»

Друк PDF

У м. Львів водій автомобілю «ВАЗ», що був застрахований у АТ «СГ «Ю.БІ.АЙ – КООП» за договором ОСЦПВВНТЗ («автоцивілка») не дав дорогу автомобілю «Фольцваген», який рухався у зустрічному напрямку, внаслідок чого здійсним з ним зіткнення, в результаті чого обидва транспортних засоби зазнали значних ушкоджень.


Провина водія автомобілю «ВАЗ» була доведена судом.

Згідно з договором страхування потерпілій стороні було відшкодовано збитки відповідно зазначеного ліміту, а саме 100 000 грн.

 

 

Андрій Мороз: «Споживча кооперація для нас і великий клієнт, і надійний партнер»

Друк PDF


Співпраця помножена на довіру

Як прожила цей рік «Страхова групи «Ю.БІ.АЙ-КООП», чи виправдалися ті сподівання, які покладалися на злиття двох компаній, чого досягли і що у планах – про це розмовляємо із генеральним директором.

- Мені завжди імпонувала робота із великими клієнтами,- говорить Андрій Мороз.- Споживчу кооперацію я вважаю не тільки великим клієнтом, а й партнером. Підсумовуючи нашу річну співпрацю, можу сказати, що це було, як мінімум, корисно для компанії, особисто для мене. Вирішувалися нові завдання, ставилися нові цілі, задовольнялися вимоги, бачення та очікування клієнтів. Показники роботи свідчать - є ефективність співпраці по захисту майнових інтересів підприємств споживчої кооперації в частині виплат страхових відшкодувань. Також кооператори зверталися до наших регіональних відділень, телефонували в центральний офіс до юридичних консультантів і ставили питання індивідуального характеру, які іноді навіть не стосувалися нашої страхової компанії. А це вже підтвердження довіри, яка почала формуватися між компанією і клієнтами. Отже, цей рік продемонстрував: є взаємне розуміння і співпраця. Кооперативний принцип «свій до свого по своє» спрацював. Сподіваюся, позитивним буде відгук про наше співробітництво і від представників системи споживчої кооперації на всіх рівнях.

- Якими сумами обраховувалися найбільші страхові виплати системі за цей час?

- Пригадуєте буревії, які пронеслися минулим літом через ряд областей України. Лише за шкоду, які вони нанесли Черкащині, об’єкти споживчої кооперації отримали понад чверть мільйона гривень виплат страхових відшкодувань за пошкоджене майно.

Загалом, за майже рік нашої співпраці виплачено більше 1,2 млн. грн. страхових відшкодувань, з яких лише за частину 2017 — майже 1 млн.грн. та більше чверті мільйона гривень вже за 1 квартал 2018 року. Всього врегульовано 124 страхові випадки.

Уже у продажу: страховий поліс від кооператорів

- Пане Андрію, коли ми з вами розмовляли рік тому, ви говорили, що покладаєте сподівання на співпрацю із споживчою кооперацією не лише у плані формування нової клієнтської мережі. Ви хотіли, щоб кооператори ставали майже співробітниками вашої компанії, продаючи поліси страхової компанії «Ю.БІ.АЙ–КООП». Вдалося втілити цей задум?

- Мені важко зараз повністю оцінити успішність цього експерименту. Скажімо, для тих кооперативних працівників, хто захотів продавати наші поліси, ми провели виїзні семінари. Але коли людина вчиться чомусь новому, не завжди все одразу виходить. Комусь вдалося продати 2-3 поліси, отримати за це комісійну винагороду, надихнутися і виявити бажання їх продавати надалі вже більш активно. Перед тим, як їхати до якоїсь з областей, ми завжди просили не «зганяти» людей для кількості, а запрошувати лише тих, хто справді хоче ознайомитись з можливістю додаткового заробітку. Але були і такі, хто, прослухавши семінари, не поставив собі за мету щось продати, звісно в них нічого й не вийшло. Є й ще одна категорія: ті, хто забезпечує полісами лише своїх рідних та знайомих. Вони це роблять не стільки для заробітку, а щоб забезпечити близьких надійною страховкою. До речі, часто ці люди з часом розширюють коло клієнтів і починають повноцінно заробляти на цьому.

- Отже, цей напрямок розвиватиметься і надалі?

- Звичайно. Хочемо провести у тих регіонах, де відбулися семінари, невеликі конкурси для тих, хто більше продасть полісів. Заохотити людей.

- А в яких областях кооперація була найактивніша у плані продажів страхових виплат?

- Найактивнішими були кооператори Черкащини, бо вони першими на собі відчули як працюють страхові виплати. Виявляють активність кооператори Кіровоградщини, Львівщини, Волині.


Співпрацюють, якщо вигідно

- Пане Андрію, ви говорили, що тандем – система споживчої кооперації – страхування - вигідний обопільно. Вигоди для страхової компанії очевидні – це потенційно велика кількість нових клієнтів із юридичних, і фізичних осіб, які може дати система споживчої кооперації. А в чому ще вигода для кооперації, окрім самого факту страхування і можливості окремим працівникам системи продавати страхові поліси?

- Існує такий принцип:“B2B”, тобто «бізнес бізнесу». Якщо ми працюємо із споживчою кооперацією разом, як партнери, то для страхової компанії немає проблеми рекомендувати іншим своїм клієнтам свого надійного партнера - споживчу кооперацію. Приміром, дамо змогу клієнту не із системи споживчої кооперації при виплаті страхового відшкодування за пошкоджене авто отримати дисконтну картку мережі маркетів «COOP» у своєму регіоні, або ж рекомендувати нашому клієнту якесь підприємство споживчої кооперації як надійного постачальника. Зі свого боку, нашій страховій компанії теж цікаво, якщо у своїй роботі підприємства споживчої кооперації зможуть прямо чи опосередковано рекомендувати нас як страхового партнера іншим клієнтам, адже партнерська рекомендація завжди краща за будь-яку рекламу.

Новітні технології страхування – вимога часу

- Починається другий рік співпраці із системою споживчої кооперації? Втілюватимете щось нове?

- Загалом «Ю.БІ.АЙ – КООП» ставить перед собою доволі амбіційні плани по різним напрямкам, тому нового буде багато. Якщо говорити про співпрацю з кооперацією: Ми продовжуватимемо навчання у регіональних підрозділах, покращуватимемо якість обслуговування. Варто пам’ятати, що страхова компанія готова хоч на другий день відшкодовувати страхові збитки, але для цього повинна бути виконана важлива умова: страхова компанія має отримати весь пакет документів від потерпілої сторони. Адже ми повинні розуміти обсяги страхового випадку. Від цього залежить, як вчасно повідомили страхову компанію, що за страховий випадок стався тощо. Коли, приміром, трапилася велика пожежа – збитки значно складніше оцінити. А якщо підтоплення кімнати чи пошкодження бамперу на автомобілі, то значно легше оцінювати збитки, немає потреби у великому пакеті документів. Наші фахівці завжди готові проконсультувати та допомогли зібрати необхідні документи. І саме цю задачу я ставлю перед собою: не просто здійснювати виплати страхових відшкодувань, а сплачувати їх оперативно, набагато швидше від термінів визначених договором та законодавством. Чи це можливо? Я вважаю, що можливо, і те, що сьогодні цього не робить жодна страхова компанія, не відкидає можливості впровадження цього механізму. Автоматизована (без втручання людей) американська система страхування Lemonade може після заповнення клієнтом на сайті необхідної інформації та надсилання скан-копій всього переліку документів здійснити виплату страхового відшкодування за 3 хвилини, то термін в 1-2 дні є більш ніж реальним, якщо оптимізувати та автоматизувати більшість бізнес-процесів, які проводяться в компанії при настанні страхового випадку.

У 2017 році ми багато працювали над програмою, яка допомагатиме глибше і швидше комунікувати з клієнтом. На сьогодні ми ще не тестували цей напрямок розвитку через наш мобільний додаток в «польових умовах», але він вже є. Клієнти матимуть персональні кабінети у власному смартфоні. Зареєструвавшись, вони зможуть одразу побачити свої діючі договори, надіслати запит на нове страхування, повідомити про настання страхового випадку, побачити розташування найближчого страхового офісу тощо – і все це у єдиному мобільному додатку. Програма одразу підтягає усі документи, дані автомобіля, якщо мова про авто страхування. У свою чергу і страхова компанія одразу ж бачитиме, що настав страховий випадок і за якою адресою. Це дуже зручно для обох сторін! Додаток у смартфоні значно спрощує комунікацію клієнта і страхової компанії, а також нівелює ризик шахрайства. Треба розуміти, що розвиток нашого суспільства, кожної людини дуже залежить від технологій. Це вимога часу.

Робота із молоддю – резерв для співпраці

- Існують ще резерви у системі споживчої кооперації, які можуть бути цікавими для вашої страхової компанії?

- Звичайно, резерви ще не вичерпані. Адже ви краще за мене знаєте, що система споживчої кооперації – це велика кількість підприємств, працівників, членів їх родин. А успіх бізнесу залежить від того, що про тебе думають і як тебе оцінюють інші. До невикористаного потенціалу я відношу можливість продавати страхові поліси усім відвідувачам кооперативних магазинів. Якщо страхові поліси продаються на заправках, то чому ми не можемо продавати їх у магазинах? Суть однієї із ідей, яка поки що на стадії обговорення, дозволятиме людині, яка прийшла до магазину і купила продукти, автоматично придбавати страховий поліс від нещасного випадку строком на тиждень. І коштуватиме він символічну суму – 30-50 копійок. А на брендованому пакеті «СООР», у який вона складатиме при купівлі продукти, буде написана інформація про те, де застрахований покупець і що термін дії страхового захисту складає один тиждень.

Багато резервів у роботі із молоддю, адже система споживчої кооперації має велику кількість вишів. Вже сьогодні, разом на базі Полтавського університету економіки і торгівлі, ми створили університетську страхову агенцію. Студенти проходять практику на її базі - вчаться бути самостійними, працювати на пошук клієнтів. Адже випускники, які закінчать ПУЕТ, або ж інший кооперативний виш, у першу чергу повинні вміти продавати. Якщо навчаться продавати страхові поліси, то зможуть продавати банківські продукти, юридичні послуги тощо. І зможуть навчитися головному – не боятися спілкуватися і продавати. Тому вчимо мистецтву продавати на прикладі страхових продуктів. У когось виходить, у когось – ні. Але у всіх є однаковий стимул: якщо вони досягають певного рівня продажів, то входять із нашою компанією у трудові відносини. Тобто, у студентів розпочинається офіційний трудовий стаж. І фактично на момент закінчення університету, вони вже можуть мати півтора-два роки трудового стажу. Це позитив для їхньої трудової кар’єри, для отримання практичного досвіду. Подібна співпраця триває із Вінницьким кооперативним інститутом. Там теж створена агенція, але вона тільки набирає обертів. Ведуться перемовини із Львівським торговельно-економічним університетом.

Довіряй, але перевір надійність

- Пане Андрію, оцініть будь-ласка, загальний стан страхового ринку України. За рік, який минув, він покращився, погіршився?

- Оцінювати страховий ринок, так само як і давати якісь прогнози, сьогодні дуже важко. Причина проста – ніхто на страховому ринку, як і на будь-якому іншому, не знає, що буде із українською економікою завтра. Це пов’язано не тільки із станом справ банківського сектору, а й із передвиборчими настроями, із нерозумінням більшістю стану фінансової ситуації в країні, це залежить від того, як розгортатимуться події на Сході України, чи будуть транші від МВФ тощо.

Особисто я, часто оцінюю стан справ на страховому ринку через призму оцінки діяльності страхових компаній, яка відображається на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро, адже саме там зосереджена різностороння оцінка діяльності найбільших страхових компаній (а лише такі компанії є членами МТСБУ). За рік, який минув, з ринку вже вийшли кілька недобросовісних страхових компаній. За моїми прогнозами, такий процес триватиме і цього року, і ці тенденції можна помітити вже сьогодні за результатами оцінки страхових компаній за 2017 рік та 1 квартал 2018 року.

- Українці продовжують з обережністю ставитися до страхових послуг?

- Дивлячись про який вид страхових послуг говорити. Якщо про автоцивілку, то ці поліси активно укладаються, адже перевірку органами Національної поліції таких полісів ніхто не відміняв, та й відверто кажучи, ті 400-500 грн. (для Києва це трохи більше 1000 грн.) вартості полісу є неприбутковими для страхової компанії з огляду на значне удорожчання ремонту та середньої вартості збитку при кожному ДТП, при якому страхова компанія компенсує збитки щонайменше до 100 тис.грн. по пошкодженому автомобілю. Що стосується довіри, то це вже кожен вирішує для себе сам, де страхуватись. Хтось дослухається до порад родичів чи знайомих, хтось просто купує страховий поліс, який продають прямо на дорозі, бо він із великою знижкою. Хоча зауважу, що ці знижки не законні і не факт, що у разі ДТП по цьому полісу потерпілий зможе отримати відшкодування, а значить у власника такого полісу почнуться проблеми. Так що краще перед придбанням полісу ознайомитися з оцінками страхової компанії принаймні на підставі проведеного МТСБУ аналізу – так званий «світлофор» по кожній страховій компанії можна подивитися на сайті МТСБУ. До речі, наша компанія входить до числа тих, хто має найкращих результат оцінки діяльності за усіма показниками.

Якщо ж говорити про нашу компанію - «Страхова група «Ю.БІ.АЙ –КООП», то вона активно і успішно розвивається. За 2017 рік страхові платежі у «Ю.БІ.АЙ - КООП» виросли майже на 40%. Страхові резерви збільшились, потенційні резерви розвитку теж не вичерпані. Але головне – не зупинитись на цьому етапі, адже ми можемо працювати краще, обслуговувати краще, страхувати більше і т.д. Усе залежить від кожного з нас. Я нещодавно прочитав, що, виявляється, Марк Цукерберг не задоволений своїм дітищем Фейсбуком, він бачить більші його можливості у майбутньому. І це нормально. Ми теж бачимо своє місце у майбутньому, знаємо, як його досягти. Тому ми будемо в лідерах!

 

 
Сторінка 4 з 45

Новини U.B.I.

Sample Images
Клієнтами "U.B.I. страхування" є більше 2 тисяч підприємств, установ та організацій,
а також громадяни України.
Sample Images

Основні фінансові показники компанії:


Активи
– 68 млн. грн.

Статутний фонд – 33 млн. грн.
Власний капітал – 37 млн. грн.
Страхові резерви – 29  млн. грн.
Страхові платежі – 48 млн. грн.
Ви знаходитесь: U.B.I. страхування Новини

Голосування

Що для Вас найважливіше при виборі страхової компанії?

Репутація та відгуки - 59.6%
Низькі тарифи - 15.2%
Простота оформлення страховки - 5.6%
Іноземний капітал - 7%
Широка мережа відділень - 3.3%
Рекомендації друзів - 9.3%

Всього голосів: 270
Це голосування вже закінчилось on: 31 груд. 2017 - 00:00

Контакти

Головний офіс
м. Київ, 04112, вул. Дегтярівська, 48 (офіс 708)
тел.    (044) 237 03 08

Київський центр страхових послуг

м.Київ, вул. Межигірська 87-А, літера Б, корп. 3, поверх 3.

тел.   (044) 237 03 08
факс (044) 237 03 09

Час роботи:
9:00 - 18:00 (понеділок - четвер)
9:00 - 16:45 (п'ятниця)
субота, неділя – вихідні
Обідня перерва:
12:30 - 13:15